Časté dotazy

Mohu k Vám přístroj do opravy poslat?

Ano. Je možné přístroje do opravy posílat. Nejlépe přes kurýrní služby PPL, kteří příští den po objednání dopravy přijedou k Vám na udanou adresu a přístroj vyzvednou. Zpět se Vá vrátí opravený opět až na vaši adresu.


Nejde obraz a nejsem si jistý, zda se jedná o poruchu nebo špatné nastavení?

Zavolejte a domluvíme se po telefonu. Buď Vás zkusíme navést po telefonu, nebo se domluvíme na návštěvě u Vás. Přijedeme a přístroj otestujeme a vyzkoušíme a v případě poruchy Vám sdělíme, zda je přístroj výhodnější opravit nebo si pořídit nový, případně kolik by přibližně oprava stála. Vy se pak můžete rozhodnou, zda si máme přístroj odvézt do opravy, případně Vám můžeme doporučit jak situaci řešit.


Vím předem kolik zaplatím za opravu?

Neřekneme Vám zcela přesnou částku. Ale máme dlouhodobé zkušenosti s opravami přístrojů nejrůznějších typů a značek, takže dokážeme celkem přesně odhadnout kolik bude oprava stát. Případně jestli bude nutné koupit nějaký náhradní díl apod.


Chci jen pomoci s nastavením antény, změřením signálu apod.

I v tomto případě jsme Vám také k dispozici. Pomocí nejmodernějších měřících přístrojů navrhneme komplexní řešení pro Váš dům či bytovou jednotku.